Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa
Identyfikacja wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - praca konkursowa

Identyfikacja Wizualna dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie

O projekcie

Klient: CSK Lublin
Data: 2015
Identyfikacja wizualna
Praca konkursowa

Opis

Praca wysłana na Międzynarodowy Konkurs na identyfikację wizualną Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Na podstawie briefu konkursowego przygotowaliśmy kompleksowe opracowanie identyfikacji CSK, składające się z logotypu oraz wybranych elementów identyfikacji (papier firmowy, wizytówki, notatniki, broszura, plakaty, torby, koszulki, identyfikator, piktogramy, teczka).

Koncepcja zakłada przekazanie idei połączenia skrajności, które zostają sobie przedstawione w Centrum Spotkania Kultur. Najbardziej intuicyjnym i ponadczasowym obrazem sprzeczności, przeciwstawnych pozycji, różnic są znaki „+” i „-”. Dwa znaki „-” tworzą plus, co idealnie prezentuje wartość dodaną, która zostaje osiągnięta poprzez inicjatywy podejmowane w CSK.

Z pośród ponad 200 zgłoszeń nasza praca konkursowa znalazł się w gronie 25 wyselekcjonowanych projektów.

Zakres usług graficznych

· Projekt logotypu
· Opracowanie elementów identyfikacji wizualnej
· Opracowanie elementów promocji wizualnej